Un projecte que necessita la nostra ajuda per ser una realitat

Farà unes setmanes vaig conèixer a l’Ignasi, un noi de 19 anys que està decidit crear la primera aplicació per a que ens resulti més fàcil trobar roba sostenible. Sense dubtar-ho li vaig dir que si podia ajudar-lo d’alguna manera que m’ho digués, que faria el que estigués a la meva mà. I aquí estic, donant a conèixer als meus 4 seguidors aquest projecte: Ethical Time.

Just avui és el dia dels Drets Humans i s’ha començat un crowdfunding a Verkami per a aconseguir els 20.000€ que es necessiten perquè aquesta app sigui una realitat. Molta pasta! pensareu alguns, però d’aquests diners ha de sortir:

verkami_ba809ca8be62f6fabaf1f2a4818cc79d

Com funciona?

Ara mateix s’estan recaptant diners per començar a crear l’applicació. El disseny ja està gairebé enllestit (el podeu veure al video d’EthicalTime a Youtube), així que només queda fer-la realitat.

Aquesta aplicació funcionarà com un buscador on podreu seleccionar quin tipus de roba voleu i quines característiques voleu que compleixi:

  • Condicions dels treballadors dignes
  • Producte de proximitat km0
  • Extracció de la matètia prima ètica
  • Tints sostenibles

Una vegada seleccionat tot, l’aplicació et dirà quines botigues compleixen els requisits que has marcat, tant botigues físiques com online.

verkami_33b13e7d3b917c7a53b783e678852715

Què es pretén?

Tornar a donar-li valor a la roba. Comprar peces que durin i que ens enorgullim de dur perquè amb la roba que em escollit sabrem que no s’està explotant a persones a l’altra banda del món, que estem donant feina al petit comerciant i al dissenyador de la vora.

Donar a conéixer que ètic no vol dir almoïna a països subdesenvolupats, ni vol dir hippie, ni vol dir car. Vol dir ser conscient de què comporta cada peça, tant per a qui la fabrica com per a qui la porta, i saber que amb la teva roba estàs ajudant a un món millor.

Què es necessita?

El teu ajut!!!!! Necessitem 20.000€ en 40 dies!! I us demano que ens ajudeu a fer realitat aquest projecte. Les donacions són a partir de 10€ fins a 100€, on cada aportació comporta una “recompensa”. Bosses, samarretes, dessuadores… I tenir ben aviat una èina a les nostres mans que farà que no sigui un suplici trobar marques de roba sostenible.

verkami_bf2f44cb79c4d6dd208ee4a5a8a603a1

Aporta el teu gra de sorra a una cosa positiva. Pensa bé en què et deixes la pasta i aleshores valora si no val la pena de tant en quant invertir (que no gastar) en alguna cosa que valgui la pena de tant en quant.

I ja deixo de fotre-us el rotllo. Moltes gràcies per arribar fins aquí, i ja sabeu quin és el següent pas oi? Targeta i Verkami!

Us deixo també el video promocional. Fet a casa 🙂